Sebab BPR Anda Gagal Dikreditkan, Duit Tak Masuk Atau Masih Dalam Proses

Mesti ada diantara penerima BPR yang status mereka Gagal Dikreditkan ataupun Masih Dalam Proses, ada juga status LULUS tetapi duit tidak lagi masuk ke dalam akaun Bank terdapat beberapa sebab ataupun punca berlakunya perkara tersebut.

Team Hari Hari kerja ! akan berkongsi dengan anda SEBAB mengapa itu berlaku & JALAN PENYELESAIAN untuk menyelesai permasalahan ini . 
SEBAB BPR ANDA GAGAL KREDIT 2021

Berdasarkan penjelasan yang kami terima, ini adalah sebab mengapa duit anda tidak masuk lagi ataupun masih dalam proses.

  1. Akaun bank anda mungkin tidak aktif lagi


CARA UNTUK MENYELESAIKAN

Ini adalah penjelasan rasmi oleh Kerajaan Malaysia melalui Sekretariat dari Pejabat Belanjawan Negara Malaysia untuk yang mana-mana bayaran masih tidak masuk akaun bank lagi.



SEBAB BPR ANDA "DALAM PROSES" 2021

Jika anda merupakan salah seorang yang penerima status bpr gagal dikreditkan walaupun menggunakan apa sahaja bank yang didaftarkan semasa mengisi bornag permohonan boleh mengikut langkah-langkah seperti dibawah :-

  1. Surat Makluman Bayaran Fasa Pertama Gagal Kredit BPR 2021 akan dihantar dan dipos kepada anda sebagai penerima ke alamat yang telah anda daftar sebelum ini untuk penunaian di kaunter BSN di mana-mana cawangan terdekat dengan anda.
  2. TETAPI, jika anda masih tidak menerima surat makluman tersebut, proses penunaian masih boleh terus di buat di mana-mana cawangan Bank Simpanan Nasional yang terdekat dengan anda, DENGAN SYARAT :

  3. Maklumat NOMBOR BAUCAR telah terpapar pada bahagian MAKLUMAT PEMBAYARAN semasa anda melakukan semakan melalui akaun anda.

Untuk masalah berkaitan kenapa status bpr masih dalam proses

  1. Ini bermakna anda baru menghantar permohonan baru ataupun anda baru membuat kemaskini yang terbaru, Yang mana belum ada kelulusan di pihak LHDN


Post a Comment

0 Comments